tisdag, januari 03, 2006

Now! That's What I Call Julklappsbilder

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Roger, gott nytt år!

Det var de snyggaste bilder jag sett på länge. :)

Har precis tagit mig friheten att ge din emailadress till en kompis här i Malmö som heter Daniel och som driver klubben Popscene. (Precis som din affär!)

Han ska fråga dig ngt om FLI tror jag!

Hoppas allt är bra, kramar, Gisela!

Anonym sa...

Hej Roger!
Tack för den, kul som attan! Hoppas allt är bra med dig!

Intellivision är fantastisk bra, så klart!

Ses snart hoppas jag!

Johannes B

Anonym sa...

Men åh, Johannes! Det var länge sen. Maila mig så kan vi ses nån gång!

nixonpop(at)hotmail.com

Anonym sa...

Måste säga att det var en djupt underhållande post.

Anonym sa...

Hälsningar från Ofwerman. Såg mitt namn i din blogg. ;-) Hoppas du fortfarande gillar singeln.

Staffan, gamlanyheter.se

Anonym sa...

maste kolla:)

Anonym sa...

Hur mycket jag än försöker så kan jag inte minnas någon söndersutten stol. Däremot minns jag de gryniga sönderkopierade VHS-kopiorna på i Sverige bannlysta skräckfilmer som du ständigt lyckades komma över. Imponerande var det. Kanske vore underlag för en post någon gång. Haha! Hoppas allt är bra med dig. /Mattias

R sa...

Mattias! Såg din kommentar först nu! Letade djupt i mitt minne för att minnas vem som satt sönder stolen, och det hamnade på dig, fast det kan likaväl varit någon av de andra gästerna som satt och kisade till suddiga kopior av slashers på vhs. Tack för vittnesmålet. Du är inte längre misstänkt.

Hoppas allt är bra med dig också. Roligt att du hittade detta!